Od kilku do kilkudziesięciu osób. Sama wielkość nie do końca ma znaczenie. Ważne są procesy w firmie i chęć ich doskonalenia.

Tak. Dużo zależy od problemu przed jakim stoi właściciel jednoosobowej działalności gospodarczej.

Najczęściej klienci zamawiają usprawnienie pracy. Przykładowo: poprawę szybkości i jakości obsługi klienta online, wprowadzenie kontroli nad procesem zamówień, poprawę komunikacji w firmie, automatyzację procesu zamówień.

System IT ma wspierać przedsiębiorcę i jego firmę w osiąganiu zysków. Jednak żaden system nie pomoże sam z siebie, musi być wdrożony w przygotowanym środowisku. W związku z tym, zaczynam pracę od opracowania istniejącego procesu. Na tym etapie często dochodzi do kluczowych usprawnień, jeszcze na dużo przed przystąpieniem do instalowania konkretnego oprogramowania.

Tak, tworzę listę wymagań. W pierwszej kolejności, podczas darmowej konsultacji zbieram informację o firmie. Na tym etapie już wiem, w jakich obszarach jestem w stanie uzyskać korzyść dla klienta.

Po zaakceptowaniu oferty kolejnym krokiem jest zbudowanie wiedzy o danym procesie. W tym czasie zaangażowanie wszystkich osób biorących udział w procesie jest niezbędne.

Następnie proponuję odpowiednie rozwiązanie IT, które odciąży ludzi z wykonywania nudnych i powtarzalnych zadań, oszczędzi czas i pieniądze firmie. Podczas wdrożenia odbywa się również szkolenie, w którym pracownicy mogą wziąć udział.

Najbardziej efektownym było wdrożenie automatycznej obsługi klienta u fotografa. Artysta odzyskał 80% czasu, który spędzał na umawianiu spotkań oraz na odpowiadaniu na najczęstsze pytania.

W innym przypadku było to zaoszczędzenie pół etatu miesięcznie po wdrożeniu systemu zarządzania wynajmem sprzętu budowlanego.

Jestem zwolennikiem zwinnego wdrażania oprogramowania. Kluczowym jest zebranie wymagań. Wśród tych wymagań wybierane są najważniejsze, które najszybciej przyniosą korzyść firmie.

W ten sposób już po pierwszym etapie przedsiębiorca i firma widzą efekty. Proces jest tak długo powtarzany, jak długo jest potrzeba.

Każdy klient otrzymuje indywidualną wycenę. Cena uzależniona jest od zakresu pracy i skomplikowania procesu.

Serdecznie zapraszam na stronę z referencjami – https://wydajnafirma.pl/referencje/.
Co prawda nie ma tam przykładów realizacji, są za to opinie moich dotychczasowych klientów.

Z zawodu jestem programistą, z wykształcenia automatykiem przemysłowym a z zamiłowania przedsiębiorcą. Moją misją jest eliminacja strat wynikających z zaangażowania ludzi w miejscach, gdzie można pracę zlecić komputerom.

Jest kilka sposobów:

  • messengerem, pisząc w oknie czatu w prawych dolnym rogu,
  • pisząc maila na adres kontakt@wydajnafirma.pl,
  • dzwoniąc pod numer 663-160-272.
    Nie zawsze mogę odebrać, ale zawsze oddzwaniam 😊

Jeżeli klient preferuje formę zdalną – jak najbardziej jest to do zrobienia. Wymaga jedynie, może i aż, ciut więcej zaangażowania, zwłaszcza od kadry zarządzające i właściciela.

Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą. Do każdego zlecenia dobieram jednak odpowiedni zespół. Posiadam szerokie grono podwykonawców, z którymi współpracuję w zależności od potrzeby. Daje to elastyczność i zapewnia najlepszą obsługę klientowi.

Tak. Wsparcie powdrożeniowe jest kluczowe. Nie zostawiam klientów samych sobie, chyba że tego chcą. W momencie wyceny zlecenia od razu zostaje podany wymiar czasowy oraz cena wsparcia technicznego.

W jednej treści umowy zawierają się tak naprawdę dwie: umowę opisującą rodzaj i zakres zlecenia oraz umowa o zachowaniu poufności. Wszystko po to, abyś czuł się bezpiecznie.

Do umowy zazwyczaj dołączona jest tzw. checklista. Na jej podstawie rozliczam się z wykonanych zadań. Dokument ten nie musi być całościowy, zwłaszcza gdy prace podzielone są na etapy. Jednak na dany etap tworzę kompletną listę zadań. Dopiero po zatwierdzeniu tej listy przystępuję do działania.

Zazwyczaj pobieram 30% zaliczki.

Tak. Podstawą rozliczenia jest faktura VAT. Wszystkie podawane ceny są najczęściej cenami netto.

Jestem zwolennikiem zwinnego podejścia do zmian. Dzisiejsza rzeczywistość biznesowa zmienia się tak szybko, że czasem ustalenia poczynione tydzień temu nie mają większego sensu. Dlatego, gdy współpracuję z firmami, ustalam pewne etapy wdrożenia i w ich ramach wykonuję zlecenie. Po każdym zamkniętym etapie jest czas na weryfikację, czy kolejny etap w danym kształcie i zakresie ma sens. Takie podejście jest dobre, ponieważ nadąża za rzeczywistością. Wadą jest brak możliwości sprecyzowania konkretnego punktu końcowego, bo może on wystąpić w każdej chwili.

Rozliczam się na dwa sposoby:

Pierwszy sposób to klasyczne konsultacje płatne za godzinę. Jestem do dyspozycji na tyle na ile się umówimy lub na tyle, ile potrzebujesz. Decyzja należy do Ciebie.

Drugi sposób to płatność za zadanie. Oceniam rodzaj zadania, jego skomplikowanie, czasochłonność oraz zaangażowanie środków (na przykład innych specjalistów) i podaję wycenę. W ocenie biorę pod uwagę również Twoje preferencje czasowe. Im krótszy termin, tym drożej.

Optymalizacja procesów to poprawianie pewnego ciągu czynności tak, aby zminimalizować straty, zwiększać zyski, poprawić jakość wykonanej pracy czy wydajność. Najwięcej pieniędzy traci się na działania, które nie wnoszą nic dla klienta końcowego, a zajmują pracownika czy maszyny. Czas to zmienić!

Każda firma w pewnym momencie dochodzi do maksimum swoich możliwości. Właściciel zazwyczaj podejmuje decyzję, że należy zatrudnić kolejną osobę. Nie jest to jednak jedyne wyjście. W tym momencie warto zastanowić się nad ulepszeniem procesów w firmie. Zatrudniając zewnętrznego konsultanta znacznie szybciej można osiągnąć sukces na tym polu.

Każdy klient traktowany jest indywidualnie, bo problem, na który szuka rozwiązania, jest indywidualny.

Rozliczam się na dwa sposoby:

  • za projekt,
  • za czas.
    Przy rozliczaniu za mój czas stawka wynosi 200 zł netto/h.